"Margareta Paslaru Un mit al muzicii usoare romanesti” – compozitorul George Grigoriu, Super Magazin 07.1994; “O legendă vie a României, o artistă cu totul speciala” - J.National 9.07.2008; “Margareta Paslaru este o mare, mare artista” – regizoarea Elisabeta Bostan, Adevarul 27.09.2008; “Mitul Margareta Paslaru continua sa traiasca!” – Jurnalul Saptamanii, Tel Aviv 5.11.2009 I. Segal; “Talentul universal al Margaretei Paslaru reprezinta intr-adevar un fenomen extraordinar” – Borba, Belgrad 1965; “Am considerat parcurgand paginile de creatie ale Margaretei Paslaru ca domnia sa face parte din clasicismul muzicii romanesti prin valoarea compozitiilor” - prof. dr. Mihai Cosma TVR3 2010; “Margareta Paslaru figureaza in Lexiconul Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor” – muzicologul Viorel Cosma - Aula Uniunii Compozitorilor 22.09.2008; “La începutul primăverii, doamna Margareta Pâslaru, un adevărat icon al muzicii românești, pășește în cel de-al 63 an de carieră artistică iar Muzeul Municipiului Bucureşti o omagiază prin organizarea unei expoziții retrospective. Margareta Pâslaru este o figură emblematică a lumii artistice românești, cântăreață, compozitoare, actriță și realizatoare TV și radio.” - muzeulmunicipiuluibucuresti.ro 26.02.2021; “Margareta Pâslaru este onorată ca una dintre cele mai complexe personalităţi ale culturii româneşti, cu o carieră absolut fabuloasă.” - Rador.ro, 09.07.2021

Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 mai 2012

Margareta Paslaru si-a lansat cartea "Eu si Timpul" - cronici din presa


Sursa articol si foto: einformatii.ro/ 08.05.2012 16:44/ autor Mireille Astrid POPA
Margareta Paslaru a dat autografe pe cartea sa, pentru cateva sute de persoane
Cantareata Margareta Paslaru a lansat autobiografia intitulata "Eu si timpul" in prezenta apropiatilor si fanilor sai, la Palatul Sutu din Capitala.
In volumul "Eu si Timpul. Viata, vocatie, viziune", aparut la Editura Curtea Veche, Margareta Paslaru a redat cu sensibilitate momente reprezentative din viata si cariera sa. Cartea contine 100 de ilustratii din arhiva personala.

Titlul cartii provine de la emotionanta redescoperire, la 69 de ani, a bustului realizat de Corneliu Medrea, ce o reprezenta pe artista la varsta de 19 ani. Fotografia ce ilustreaza acest moment apare chiar pe coperta cartii.
Margareta Paslaru a cantat melodia "Eu si timpul", alaturi de Calin Grigoriu. Dupa eveniment, cantareata a dat autografe pentru cateva sute de persoane prezente la eveniment.
Printre cei care au participat la lansare s-au aflat: Mariuca, fiica Margaretei Paslaru, actorul Marin Moraru, Cornel Constantiniu, Octavian Ursulescu si Gianina Corondan.
 _____________________________________________________________

Sursa: a1.ro / 08.05.2012
Margareta Paslaru si-a lansat autobiografia
In volumul “Eu si Timpul. Viata, vocative, viziune”, Margareta Paslaru a redat cu sensibilitate moment representative din viata si cariera sa. Cartea contine 100 de ilustratii din arhiva personala.
Titlul cartii provine din emotionanta redescoperire, la 69 de ani, a bustului realizat de Corneliu Medrea, ce o reprezinta pe artista la varsta de 19 ani. Fotografia ce ilustreaza acest moment apare chiar pe coperta cartii.
Margareta Paslaru a cantat melodia “Eu si timpul”, alaturi de Calin Grigoriu. Dupa eveniment, cantareata a dat autografe celor peste 200 de fani veniti la lansare.

  _____________________________________________________________

Sursa: Jurnalul National / 09.05.2012 / autor Dana Andronie
Al doilea premiu-surpriză pentru Alina Manole
Palatul Şuţu a avut parte luni seara de o lansare pedantă, având-o ca protagonistă pe Margareta Pâslaru. Artista şi-a prezentat publicului prima carte scrisă de ea, despre ea de-a lungul timpului... "Timpul a fost îngăduitor cu noi. Ne-am întâlnit după atâtea decenii...", a spus Octavian Ursulescu. Şi, într-adevăr, s-au întâlnit artiştii Marina Voica, Cornel Constantiniu, Marin Moraru, Adrian Daminescu pentru a o cinsti pe Margareta-scriitoare. Multe flori, multe cuvinte alese, multe mulţumiri, multe autografe şi un premiu în valoare de 1.000 de dolari. Premianta este Alina Manole, artistă întru jazz-folk, înzestrată cu o tolbă fermecată din care ne dăruieşte poveşti cu Lună pătrată, cu pitici, sirene, greieri sau pitici... După ce a fost premiată, ne-a împărtăşit, în câteva cuvinte, fericirea pe care i-a pricinuit-o Margareta: "Mi s-a întâmplat să primesc al doilea premiu-surpriză din viaţa mea. Premiul pe care mi l-a acordat Margareta Pâslaru a venit "pe neaşteptate", aşa cum în 2009 se întâmpla cu premiul primit din partea lui Nicu Alifantis. Să primesc un astfel de premiu (Premiul Margareta Pâslaru pentru Originalitate Interpretativă) din partea unei artiste de talia doamnei Pâslaru mă onorează. În plus, să aud din partea domniei sale că muzica mea merită, că pot fi un vârf de generaţie prin ceea ce compun şi că are încredere în mine... sunt cuvinte care rămân şi care au semnificaţie aparte! Este al cincilea premiu în anul acesta pentru muzica mea (două premii din partea Foreverfolk şi două din partea Radio România Actualităţi) şi mă înclin în faţa publicului, artiştilor şi oamenilor de radio care au încredere în mine. Cât despre ce s-a întâmplat în ziua în care am primit premiul din partea Margaretei Pâslaru, îmi dovedeşte încă o dată că Oamenilor-Mari le place să facă surprize din acestea minunate!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu