"Margareta Paslaru Un mit al muzicii usoare romanesti” – compozitorul George Grigoriu, Super Magazin 07.1994; “O legendă vie a României, o artistă cu totul speciala” - J.National 9.07.2008; “Margareta Paslaru este o mare, mare artista” – regizoarea Elisabeta Bostan, Adevarul 27.09.2008; “Mitul Margareta Paslaru continua sa traiasca!” – Jurnalul Saptamanii, Tel Aviv 5.11.2009 I. Segal; “Talentul universal al Margaretei Paslaru reprezinta intr-adevar un fenomen extraordinar” – Borba, Belgrad 1965; “Am considerat parcurgand paginile de creatie ale Margaretei Paslaru ca domnia sa face parte din clasicismul muzicii romanesti prin valoarea compozitiilor” - prof. dr. Mihai Cosma TVR3 2010; “Margareta Paslaru figureaza in Lexiconul Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor” – muzicologul Viorel Cosma - Aula Uniunii Compozitorilor 22.09.2008; “La începutul primăverii, doamna Margareta Pâslaru, un adevărat icon al muzicii românești, pășește în cel de-al 63 an de carieră artistică iar Muzeul Municipiului Bucureşti o omagiază prin organizarea unei expoziții retrospective. Margareta Pâslaru este o figură emblematică a lumii artistice românești, cântăreață, compozitoare, actriță și realizatoare TV și radio.” - muzeulmunicipiuluibucuresti.ro 26.02.2021; “Margareta Pâslaru este onorată ca una dintre cele mai complexe personalităţi ale culturii româneşti, cu o carieră absolut fabuloasă.” - Rador.ro, 09.07.2021

Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 aprilie 2013

Margareta Paslaru interviu despre noul CD 2013


Sursa: rtv.net / 13.04.2013 / autor Claudiu Popa

Margareta Pâslaru se pregăteşte să lanseze un nou CD, la 69 de ani: Publicul meu mi-a fost fidel

Margareta Pâslaru, una dintre cele mai cunoscute cântăreţe şi compozitoare din România, a declarat în exclusivitate la Romania TV că se pregăteşte să lanseze un nou CD. Mai mult, toate drepturile de autor vor fi donate Crucii Roşii pentru programul "Banca de alimente".


Margareta Pâslaru este la fel de activă şi implicată în proiecte ca întotdeauna, cu toate că are 69 de ani. Longeviva vedetă, cunoscută drept cântărteaţă, compozitoare, textieră, actrită de teatru si film, realizatoare TV si Radio şi mai nou scriitoare, a participat în cursul zilei de sâmbătă la emisiunea România te vede, difuzată de Romania TV.
Cu toate că este de peste 50 de ani sub lumina reflectoarelor, artista nu pare să fie afectată de trecerea timpului, pe care îl consideră un aliat. Mai mult, ea recunoaşte că a adunat aproape 700 de înregistrări, un adevărat record pentru România.
"Mi-am făcut din timp un aliat, l-am sedus prin muncă şi seriozitate. Am avut şansa să fiu aleasa unor compozitori şi regizori de teatru şi film. Faptul că am lucrat fără oprire a fost secretul. Este o pasiune pe care publicul meu o îmbrăţişează. Nu compar, am mers tot înainte. Repertoriul a crescut senzaţional şi s-au adunat aproape 700 de inregistrări, nu mai vorbesc de concerte şi turnee din ţară şi din străinătate", a declarat artista.
În ultima perioadă, ea s-a implicat în proiectele Crucii Roşii, concomitent cu munca la noul album care este în lucru. Materialul va fi un CD aniversar, care va cuprinde şi cea mai recentă compoziţie, "Libertatea nu se învaţă", album ale căror drepturi de autor vor fi oferite organizaţiei umanitare pentru programul Banca de alimente. În finalul interviului, Margareta Pâslaru le-a oferit fanilor un mesaj, adăugând faptul că publicul ei a fost mereu fidel.
"În continuare pregătesc un CD aniversar, vorbim la prezent. Am o nouă compoziţie. Deocamdată e în lucru, în faza de mixaj. Am o nouă compoziţie, "Libertatea nu se învaţă", care va deschide albumul. Sunt cei şapte ani de acasă, sunt de bază şi după aceea puterea exemplului. Fiecare are publicul său. Publicul meu mi-a fost fidel. Drepturile acestui CD ler voi ceda la Crucea Roşie pentru programul Banca de alimente. Vreau să mulţumesc populaţiei care nu uită să pună în acel coş un produs. Crucea Roşie se ocupă de situaţii dramatice. Îi aştept în continuare în săli de spectacole şi desigur îi voi ţine la curent cu lansarea acestui CD aniversar şi nu uitaţi să aveţi grijă de păduri", a adăugat cunoscuta interpretă.
_______________________________________________________________________________

Click video:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu