________________________________________________________________________________________________________
Sursa:
adevarul.ro/ 26.04.2013 / autor: Corina Zorzor
UNITER a strâns 77.300 în campania umanitară „Artiştii pentru
Artişti“
Campania
Naţională „Artiştii pentru Artişti“, organizată de Uniunea Teatrală din România
(UNITER), a reuşit să strângă, prin spectacolul caritabil „Clipe de Viaţă“,
suma de 77.300 de lei, de la numeroase instituţii de teatru din Capitală şi din
ţară. Banii vor fi donaţi în mai mutle tranşe artiştilor cu probleme de
sănătate sau care trăiesc în condiţii grele.
Campania
de strângere de fonduri „Artiştii pentru Artişti" a ajuns deja la cea de-a
XII-a ediţie, iar anul acesta a înregistrat cea mai mare reuşită din punct de
vedere financiar. Iniţiativa Comisiei Sociale UNITER este condusă de doctorul
Sandu Mihail Cociaşu, Ion Caramitru, Sanda Manu, Virginia Mirea, Ilinca
Tomoroveanu, Mugur Arvunescu, Emil Boroghină. Ei au hotărât ca prima sesiune de
sprijin financiar să fie acrodată cu ocazia Sărbătorilor de Paşte unui număr de
44 de artişti din Bucureşti şi din ţară. Un număr de 14 teatre din
Bucureşti - Teatrul Naţional Bucureşti, Teatrul Bulandra, Teatrul de Comedie,
Teatrul Evreiesc de Stat, Teatrul Excelsior, Teatrul Ion Creangă, Teatrul
Masca,Teatrul Metropolis,Teatrul Mic, Teatrul ODEON, Teatrul „C.I. Nottara”,
Teatrul de Revistă „Constantin Tănase”, Teatrul Ţăndărică – şi şase din ţară -
Teatrul Clasic Ioan Slavici Arad, Teatrul „Maria Filotti” Brăila, Teatrul „Toma
Caragiu” Ploieşti, Teatrul pentru Copii şi Tineret Gong Sibiu, Teatrul „Ariel”
Târgu-Mureş, Teatrul pentru copii şi tineret „Merlin” Timişoara. Instituţiile
de teatru au donat încasările din vânzarea de bilete către Fondul de
Solidaritate Teatrală.
De
asemenea, tot de Paşte, Banca de alimente - Crucea Roşie, sprijinită de artista
Margareta Pâslaru, va oferi pachete alimentare artiştilor incluşi în programul
Casa Artiştilor.
Campania
„Artişti pentru artişti" în online Campania Naţională
„Artiştii pentru artişti” a avut în acest an şi o componentă online pe pagina
de Facebook a UNITER şi pe bloguri (desfăşurată în parteneriat cu agenţia
Blogal Initiative): peste 900 de oameni au share-uit pe paginile lor de
Facebook însemnele campaniei, aproape 70 de articole au menţionat pe bloguri
teatrele care şi-au donat încasările din campanie într-un concurs naţional care
a avut drept premiu afişul campaniei cu semnăturile tuturor actorilor care au
participat la spectacolul „Clipe de viaţă”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu